Fundacja B.L.U.
CSR – oferta dla firm

CSR – oferta dla firm

Dlaczego społeczeństwo powinno czuć się odpowiedzialne tylko za edukację dzieci, a nie za edukację wszystkich dorosłych w każdym wieku?

Erich Fromm

CSR – Materiały edukacyjne

Temat społecznej odpowiedzialności biznesu jest Ci bliski? Prowadzisz działania CSR i pragniesz stworzyć materiały edukacyjne dla swoich pracowników, klientów, szkół lub przedszkoli na temat: ekologii, diety, zdrowia (w tym zdrowia psychicznego), aktywności fizycznej, zrównoważonych i odpowiedzialnych podróży?

Współpracujemy z doświadczonymi specjalistami, pedagogami, redaktorami i mamy nietuzinkowe pomysły. Skontaktuj się z nami.

Prezenty firmowe na Gwiazdkę, Mikołaja, Dzień Dziecka

Spraw radość, jednocześnie inspirując do zmian na lepsze. Zainwestuj w wiedzę i postaw na zrównoważony rozwój.

Podaruj swoim pracownikom lub ich dzieciom BOXY EDUKACYJNE: zobacz tutaj.

Warsztaty, kursy i gry dla firm

Pragniesz wprowadzić w biurze proekologiczne rozwiązania lub kształtować odpowiednie nawyki wśród podwładnych, wspierając zieloną transformację?

Chcesz zadbać o zdrowie i dobrostan swoich pracowników? Interesuje Ci aktywność fizyczna, survival, zrównoważone podróże?

Wybierz kurs lub dla zespołu. Szkolenie dostosujemy do Twoich potrzeb. Wejdź na naszą platformę kursową lub skontaktuj się z nami!


    Co to jest CSR?

    CSR (Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) to pojęcie, które odnosi się do działań podejmowanych przez firmy i przedsiębiorstwa na rzecz społeczności, środowiska i pracowników, poza ich podstawową działalnością biznesową. CSR obejmuje szeroki zakres działań, takich jak ochrona środowiska, etyczne podejście do pracy, wsparcie społeczności lokalnych, rozwój pracowników, ochrona praw człowieka i innych.

    Jakie korzyści płyną z działań CSR?

    1. Wizerunek firmy – Działania CSR mogą pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, co przyciąga klientów, inwestorów i pracowników, którzy chcą związać się z firmą, która jest odpowiedzialna społecznie i dba o otoczenie.
    2. Lepsze relacje z interesariuszami – Działania CSR przyczyniają się do lepszych relacji z interesariuszami, takimi jak klienci, pracownicy, społeczności lokalne i inwestorzy. W efekcie, firmy zyskują zaufanie i lojalność swoich interesariuszy.
    3. Wpływ na środowisko i społeczeństwo – Działania CSR pomagają w minimizowaniu negatywnego wpływu, który przedsiębiorstwa mają na środowisko i społeczeństwo. Wprowadzenie działań CSR pozwala firmom na podejmowanie działań związanych z ochroną środowiska, społeczeństwem i ich pracownikami.
    4. Konkurencyjność – Firmy, które podejmują działania CSR, często stają się bardziej konkurencyjne na rynku. Konsumenci są coraz bardziej świadomi wpływu, jaki mają produkty i usługi na środowisko i społeczeństwo. Firma, która zdecyduje się na podejmowanie działań CSR, może przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną.

    Newsletter

    TYLKO CIEKAWE I KONKRETNE TREŚCI

    Skip to content