Dlaczego społeczeństwo powinno czuć się odpowiedzialne tylko za edukację dzieci, a nie za edukację wszystkich dorosłych w każdym wieku?
–Erich Fromm
CSR – Materiały edukacyjne
Temat społecznej odpowiedzialności biznesu jest Ci bliski? Prowadzisz działania CSR i pragniesz stworzyć materiały edukacyjne dla swoich pracowników, klientów, szkół lub przedszkoli na temat: ekologii, diety, zdrowia (w tym zdrowia psychicznego), aktywności fizycznej, zrównoważonych i odpowiedzialnych podróży?
Współpracujemy z doświadczonymi specjalistami, pedagogami, redaktorami i mamy nietuzinkowe pomysły. Skontaktuj się z nami.
Prezenty firmowe na Gwiazdkę, Mikołaja, Dzień Dziecka
Spraw radość, jednocześnie inspirując do zmian na lepsze. Zainwestuj w wiedzę i postaw na zrównoważony rozwój.
Podaruj swoim pracownikom lub ich dzieciom BOXY EDUKACYJNE: zobacz tutaj.
Warsztaty, kursy i gry dla firm
Pragniesz wprowadzić w biurze proekologiczne rozwiązania lub kształtować odpowiednie nawyki wśród podwładnych, wspierając zieloną transformację?
Chcesz zadbać o zdrowie i dobrostan swoich pracowników? Interesuje Ci aktywność fizyczna, survival, zrównoważone podróże?
Wybierz kurs lub dla zespołu. Szkolenie dostosujemy do Twoich potrzeb. Wejdź na naszą platformę kursową lub skontaktuj się z nami!
Co to jest CSR?
CSR (Corporate Social Responsibility – społeczna odpowiedzialność biznesu) to pojęcie, które odnosi się do działań podejmowanych przez firmy i przedsiębiorstwa na rzecz społeczności, środowiska i pracowników, poza ich podstawową działalnością biznesową. CSR obejmuje szeroki zakres działań, takich jak ochrona środowiska, etyczne podejście do pracy, wsparcie społeczności lokalnych, rozwój pracowników, ochrona praw człowieka i innych.
Jakie korzyści płyną z działań CSR?
- Wizerunek firmy – Działania CSR mogą pomóc w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, co przyciąga klientów, inwestorów i pracowników, którzy chcą związać się z firmą, która jest odpowiedzialna społecznie i dba o otoczenie.
- Lepsze relacje z interesariuszami – Działania CSR przyczyniają się do lepszych relacji z interesariuszami, takimi jak klienci, pracownicy, społeczności lokalne i inwestorzy. W efekcie, firmy zyskują zaufanie i lojalność swoich interesariuszy.
- Wpływ na środowisko i społeczeństwo – Działania CSR pomagają w minimizowaniu negatywnego wpływu, który przedsiębiorstwa mają na środowisko i społeczeństwo. Wprowadzenie działań CSR pozwala firmom na podejmowanie działań związanych z ochroną środowiska, społeczeństwem i ich pracownikami.
- Konkurencyjność – Firmy, które podejmują działania CSR, często stają się bardziej konkurencyjne na rynku. Konsumenci są coraz bardziej świadomi wpływu, jaki mają produkty i usługi na środowisko i społeczeństwo. Firma, która zdecyduje się na podejmowanie działań CSR, może przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną.